
EY Demo Day
szukamy startupów
wspierających
marketing i sprzedaż
CZYM JEST EY DEMO DAY?
Cykliczna inicjatywa prowadzona pod „skrzydłami” programu EYnovation, promująca wybrane innowacyjne usługi i rozwiązania wśród szerokiego grona korporacji i przedsiębiorstw, w tym klientów EY. Uczestnikami wydarzeń są przedstawiciele firm zainteresowanych współpracą ze startupami - członkowie Zarządów, Dyrektorzy i Menedżerowie.
Najbliższa edycja wydarzenia EY Demo Day zostanie poświęcona usługom i rozwiązaniom, adresującym potrzeby zespołów marketingu i sprzedaży.
KOGO SZUKAMY?
Przedstawicieli startupów i scaleupów, którzy dysponując konkretnymi przykładami wdrożeń, chcieliby opowiedzieć o tym szerszemu gronu organizacji.
#martech #salestech #social media #social selling #CRM #AI #marketing automation #e-commerce #big data #analytics #SEO #CX #VR/AR #content marketing #display #OOH #szkolenia
Warunkiem zgłoszenia jest uzupełnienie formularza rejestracyjnego w wyznaczonym terminie. Spośród wszystkich otrzymanych zgłoszeń, EY dokona wyboru max. 15 prelegentów i zaprosi ich do udziału w wydarzeniu.
W razie dodatkowych pytań, wszelkie informacje można uzyskać pod adresem redakcja@mamstartup.pl.
JAKIE KORZYŚCI PŁYNĄ Z UCZESTNICTWA?
Dołączenie do grona prelegentów:
-
zapewnia promocję, prowadzoną przez EY wśród własnej bazy klientów, kanały dystrybucyjne, a także przy udziale partnerów wspierających,
-
daje możliwość zaprezentowania się szerokiemu gronu uczestników wydarzenia,
-
zapewnia dystrybucję materiałów promocyjnych prelegentów wśród wszystkich zarejestrowanych na wydarzenie osób.
KALENDARIUM
-
6 lutego – 17 lutego 2023 r. – nabór zgłoszeń do wydarzenia,
-
20 lutego – 3 marca 2023 r. – weryfikacja nadesłanych zgłoszeń,
-
10 marca – 17 marca 2023 r. – ogłoszenie wyników i wskazanie prelegentów wydarzenia.